"Campionii nu sunt aceia care nu cad niciodata, ci aceia care nu se dau batuti."

sâmbătă, 1 septembrie 2012

Turneul Memorial Ioan Banda-Prima zi


Prima zi a turneului memorial Ioan Banda editia cu numarul 6, s-a incheiat, si din pacate nu in favoarea echipei Universitatii Cluj, insa spectacolul voleibalistic a fost la el acasa in ciuda faptului ca turneul nu a fost filmat, dupa cum se anuntate oficial, din cauze pur tehnice .Atat in meciul cu Blajul cat si in cel cu CSU Medicina au fost introduse in teren ,noile achizitii ale Universitatii Cluj.S-a evidentiat in special jocul centrului venit de la CSS Codlea, Monica Puianu si a extremei Raluca Rovas (LPS Satu Mare).
"Am incercat sa ma achit de indicatiile antrenorului si ma bucur ca am ajutat echipa asa cum am putut.Ma bucur ca mi s-a dat sansa sa joc si promit ca voi trage tare in meciurile oficiale pentru a nu dezamagi.Ma bucur ca am ajuns la Cluj unde am gasit un colectiv minunat."a declarat Raluca Rovas pentru site.
"Am intrat in teren si pot sa iti zic ca am avut mari emotii insa fetele si in special prof. Luminita Trombitas m-au ajutat sa trec peste acest impediment si am incercat sa nu dezamagesc prin jocul meu." a completat Monica Puianu venita de la CSS Codlea
Rezultatele zilei au fost :

 CSU Medicina- Nijmegen  3-0 (-14, -15,-10)
  U Cluj -  CSM Blaj          0-3 (19,14,15)
 CSM Blaj- Nijmegen         3-0 (-10, -4, -8)
 U Cluj - CSU Medicina      0-3 (20, 15, 21)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu