"Campionii nu sunt aceia care nu cad niciodata, ci aceia care nu se dau batuti."

joi, 1 martie 2012

Un gand frumos de Martisor


Credeam ca azi e o zi ca oricare alta, ca e doar joi ,dupa miercuri si inainte de vineri.Credeam ca ma voi trezi la fel ca in fiecare dimineata, sa imi iau aceleasi perechi de haine, sa ma duc la obisnuitul loc de munca ,sa vin inapoi acasa seara , apoi sa dorm si apoi sa imi reiau aceleasi activitati maine.Ei bine azi mai mult ca niciodata m-am trezit mai fericit, mai implinit parca.Deschid fereastra si zambesc.E totusi o zi speciala.E 1 Martie iar gandurile imi zboara din nou la "cele mai frumoase fete ".Si zambesc, si imi aduc aminte ca azi e ziua lor.Poate ca nu stiu ca cineva se gandeste la ele.Sau poate se gandeste prea multa lume.Eu stiu ca mereu cand sunt suparate incerc sa imi fac datoria de ...frate mai mare si le incurajez .Ele stiu ca vreau sa le vad mereu ca zambesc, fiindca zambetul e parte a frumusetii lor.Ori cand ele zambesc , imi salta inima de placere fiindca zambetele lor sunt doctor pentru tristetile mele cotidiene.
Cu ocazia Martisorului, va doresc ceea ce imi doresc si eu.Sanatate si bucurie.O primavara frumoasa si ganduri frumoase din parte mea.Azi aveti voie sa fiti femei, aveti voie sa zambiti sa radeti.Azi aveti voie sa fiti ceea ce sunteti in realitate chiar daca ma repet: "CELE MAI FRUMOASE FETE"
Gandurile mele de bine zboara si catre celelalte colege de la sectiile de handbal,baschet si mai nou rugby feminin.Sa fiti iubite.Haide "U"

cu stima,al vostru Bobo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu