"Campionii nu sunt aceia care nu cad niciodata, ci aceia care nu se dau batuti."

duminică, 8 aprilie 2012

Interviu de ...vacanta !!!

Desi echipa e in vacanta ,noi ne continuam munca asftel ca am reinceput interviurile.


In vreme ce alte tinere de varsta ei duc o viata aventuroasa si totusi monotona, viata junioarei Alexandra Bara pare destul de interesanta.Nascuta pe data de 11 ianuarie 1994 la Cluj, e dublu-legitimata la LPS Cluj si la sectia de volei feminin a "U" Cluj pe postul de tragator secund.

Am inceput sa practic volei in clasa a VIII-a la varsta de 14 ani.Initial am jucat baschet 4 ani fiind legitimata la CS PH Baschet cu care am castigat medalia de aur la campionatul national de junioare.La inceputul clasei a VIII-a ,am fost practic culeasa de pe coridoarele scolii si convinsa de domnul profesor Muresan Alexandru (Ducu) ca am reale calitati de a juca volei, si dupa cateva antrenamente am decis sa renunt la baschet simtind ca voleiul e sportul care ma caracterizeaza si asftel m-am alaturat   echipei domnului Ducu.

Sa inteleg ca dansul te-a format ca jucatoare?

Teoretic da.Practic din 2008 am avut mai multi antrenori: pe antrenorii Ducu Muresan,pe urma pe Pop Sorin si Domocos Ramona(fosta jucatoare la "U" SM Invest Cluj medaliata cu bronz)  la LPS Cluj si pe Dan Garleanu la "U" Cluj, antrenori de la care am avut multe de invatat .

Esti eleva si jucatoare de baza  la echipa de volei a liceului.Ti se cere mai mult din punct de vedere al jocului ,stiind faptul ca joci si la echipa de senioare a U Cluj?

Sincer cand joci din postura de titulara normal ca ti se cere mult.Incerc sa nu dezamagesc.La echipa LPS-ului imi propun mereu sa fiu cea mai buna, iar la echipa Universitatii trebuie sa demonstrez tuturor ca merit sa joc acolo.

De ce "U" ?Cum esti privita de colegele de echipa ?

Cand am fost selectionata de "U" Cluj, colegele de la LPS m-au felicitat si m-au incurajat.Fetele de la echipa mare m-au ajutat sa ma integrez in "familie" si pentru asta am cel mai mare respect pentru ele.

Crezi că va fi “U” ce a fost odinioară?Va reuşi să işi depăşească condiţia actuală?

Chiar daca anul asta am retrogradat in esalonul secund , sunt sigura ca dupa ce vom promova , vom incerca la revenirea in prima divizie sa atacam un loc de cupe europene.Un oras universitar cum e Clujul merita o echipa de volei cu prezente in cupele europene.Cel putin asta imi propun eu.

Mesaj pentru suporteri?

Toata lumea stie ca daca ai un public in spate , faci tot posibilul sa nu dezamagesti.Asadar : Veniti in numar cat mai mare la sala sa ne sustineti asa cum numai voi stiti s-o faceti.Doresc sa aud imnurile Universitatii Cluj cantate de suporteri la un meci de volei.

Iti multumesc pentru timpul acordat si iti doresc sanatate multa si Paste Fericit !!!

Multumesc si eu si  HAIDE "U" !!!


                                                                                      Foto by Silviu Cristea
                                                   
                                                                                          Foto: Arhiva personala   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu