"Campionii nu sunt aceia care nu cad niciodata, ci aceia care nu se dau batuti."

duminică, 23 ianuarie 2011

Surpriza la Cluj!!!


Voleibalistele de la "U" Cluj şi-au trecut in cont prima victorie din acest an.Studentele lui Dănuţ Ciontoş au produs o surpriză in prima etapă a returului şi anume o victorie impotriva mai mult titratei Ştiinta Craiova,o echipă care in acest sezon a jucat in CEV, cu scorul de 3-0(25-12,25-23,25-19).
"Am muncit mult in ultima vreme şi mai ales ne-am pregătit pentru un meci destul de greu,tocmai din prisma respectului ce il avem faţă de orice echipă.Am inceput poate puţin timorate şi deopotrivă emoţionate partida insă pe parcurs ne-am revenit şi am reuşit să invingem o echipă care a participat in acest sezon in Cupa CEV.Imi felicit pe această cale toate colegele pentru daruirea din teren,iar pe fani ii asteptăm in număr cat mai mare la sală pentru a fi alaturi de noi in indeplinirea obiectivului şi anume accederea in play-off." a declarat Alexandra Ciontoş

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu