"Campionii nu sunt aceia care nu cad niciodata, ci aceia care nu se dau batuti."

miercuri, 10 noiembrie 2010

Un nou interviu !!!Carmen Crisan

Asa cum v-am promis interviurile cu cele mai frumoase fete continua de data aceasta cu liderul din teren,Carmen Crisan.
MB: Buna Carmen.Spune-ne te rog numele tau,data nasterii,locul nasterii,postul pe care il joci,stii tu,sa te cunoastem mai bine.
CC: Da.Ma numesc Carmen Crisan.M-am nascut pe 14.07.1987,in Cluj -Napoca si joc pe postul de centru.
MB: De cand practici voleiul si cea te-a determinat sa te apuci de unul dintre sporturile curate?
CC: M-am apucat de volei in clasa a 3-a fiind selectionata pur si simplu de pe coridorul scolii,timp de 3 ani invatand tainele voleiului si din clasa a 6-a am inceput voleiul de performanta.
MB: La ce echipe ai jucat pana in prezent ?Care e palmaresul tau?
CC: Am mai activat la Unic Piatra Neamt pana in 2008,si de atunci am revenit la Cluj.Palmaresul ar fi 3 medalii de aur,3 de argint,si 2 de bronz toate castigate la nivel de junioare.
MB: Ce parere ai de volei in general si cum e vazut in primul rand voleiul  in  Romania si pe urma la nivel european.?
CC: E un sport care iti dezvolta atat latura psihica cat si pe cea fizica.E  un sport  spectaculos la fiecare faza a jocului si mai ales este  destul de  imprevizibil.In romania eu  zic ca  este un sport nu atat de iubit ca altele in care se marcheaza  goluri si putina  lume il cunoaste asa cum ar trebui.Romanii il  practica foarte mult la iarba  verde,dar putini dintre cei care  se joaca la padure cunosc regulile acestui  sport.E placut...dar  nu atat de placut incat sa vina lumea la sala sa invete de  la  sportivii de performanta secretele acestui sport in care se fac  puncte nu se  marcheaza goluri.Sportul ne-a invatat totodata sa nu ne uitam in ograda altora, desi la nivel european daca analizam situatia,sunt tari in care se respira volei,se traieste voleiul cu intensitate ,vezi Serbia,Grecia,Germania, Ungaria,Rusia, etc.
MB: Cum vezi nationala feminina de senioare si unde se indreapta aceasta?
CC: In nationala Romaniei s-a facut deja schimbul de generatii si  asteptam  de la fete performante imbucuratoare.
MB: Din acest an esti capitanul echipei.Cum au privit coechipierele  aceasta  schimbare si cum o privesti tu.?
CC: Fetele au ales ca eu sa fiu capitan.Nu ma simt cu nimic mai presus  de cand am  fost numita capitan.Oricum pentru mine e ceva deosebit si  voi respecta in totalitate “meseria “ asta.
MB: Tot in acest an s-a schimbat si stafful.A venit Dl Cherchesiu in  postura de  manager ,dl antrenor. Danut Ciontos si kinetoterapeutul  Bogdan Muresan.Cum vezi  aceste schimbari?
CC: Dupa ce s-a schimbat intreaga conducere e normal ca acum sa asteptam  rezultate  care sa bucure pe toata lumea.Acum putem spune ca avem  De toate.Doar rezultate  ne trebuie si sper sa apara cat mai curand  sa nu dezamagim oamenii care au fost  dispusi sa fie alaturi de  noi.
MB: Ce muzica asculti,ce faci in timpul liber,mai lucrezi undeva,daca  citesti ce  literatura citesti?
CC: Lucrez la o firma de contabilitate,ascult toate genurile de muzica,iar  in  putinul timp liber care imi ramane imi place sa ies la limbare  cu Tano,catelul  meu.Apropo,cat despre citit mi-ar placea sa-mi  fac putin timp si pentru  literatura ca demult n-am mai citit.
MB: Unde te vezi peste 5 ani?Dar peste 10?Ai vre-un plan de viitor caruia sa ii acordam putina atentie?
CC: Nu-mi pace sa-mi fac planuri de viitor,astept sa vad ce imi rezerva  viitorul.
MB: Si intr-un final un mesaj pentru suporteri avand in vedere ca sunt extrem de putini la meciurile voastre.
CC: Vorba ta:Veniti la sala sa sustineti voleibalistele frumoase de  la “U” dornice de afirmare.
MB: Iti multumesc pentru timpul acordat si multa sanatate si nenumarate  satisfactii pe toate planurile.
CC Iti multumesc si eu si “Haide U!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu